Saturday, November 9, 2013

REVIEW "PRIMPING WITH THE STARS" BY BENEFIT




Γεια σας κοριτσια μου,
Τι μου κανετε?? Σημερα θα σας μιλησω για ενα απο τα αγαπημενα μου σετακια με μακιγιαζ, κυριως λογω της συσκευασιας του που τη θεωρω πολυ girlie και πανεμορφη...Προκειται για ενα απο τα σετακια της benefit Που κυκλοφορουν, το "Primping with the stars"....To συγκεκριμενο σετακι περιεχει ολα τα δημοφιλη προϊοντα της benefit σε μικρα μεγεθη, ωστε να τα δοκιμασουμε...Περιεχει το πασιγνωστο  porefessional, το highlighter girls meets pearl, τη βαση για σκιες stay don't stray, το benetint, τη μασκαρα They're real και το foundation some kind a gorgeous....Ποια ειναι ομως η γνωμη μου γιαυτα???



Αρχικα να πω οτι τα συγκεκριμενα σετακια τα ειχα πρωτοδει στο ιντερνετ οποτε δεν ηξερα το πραγματικο τους μεγεθος και για να πω την αληθεια δεν το ειχα πολυψαξει το θεμα...Μολις εμαθα οτι υπαρχουν στην Ελλαδα στα sephora ετρεξα να παρω το συγκεκριμενο γιατι ηθελα πολυ να δοκιμασω τα προϊοντα...Στην αρχη λιγο απογοητευτηκα απο το μεγεθος γιατι πιστευα οτι θα ειναι λιγο μεγαλυτερα, εχουν θα ελεγα τη μορφη δειγματος και οχι travel size οπως πιστευα, αλλα τελικα μη σας ξεγελαει το μεγεθος γιατι κρατανε παρα πολυ...Τα χρησιμοποιω καθημερινα σχεδον και δεν τελειωνουν με τιποτα....

1.foundation- some kind a gorgeous



Αυτο το foundation εχει μια υφη που προσωπικα δεν εχω ξαναδει σε τετοιου ειδους προϊοντα...Σκεφτομουν πώς ακριβως να σας το περιγραψω και το μονο που ηρθε στο μυαλο ειναι balm για το προσωπο...Nαι πολυ καλα ακουσατε, μου θυμιζει  του κατι σαν Lip Balm χωρις ομως να εχει αυτη τη γλοιωδη υφη...Απλωνεται στο προσωπο παρα πολυ ευκολα και θα ελεγα καλυτερα με πινελο παρα με τα δαχτυλα...Η καλυψη του θα ελεγα πως ειναι μετρια, γιαυτο αν ψαχνετε ενα καλυπτικο foundation δεν θα σας το συνιστουσα..Η ασιθηση που αφηνει στο δερμα δεν ειναι καθολου λιπαρη, αλλα σε λιπαρες επιδερμιδες οπως η δικη μου πρεπει να σεταριστει οπωσδηποτε με πουδρα για μεγαλυτερη διαρκεια..Τωρα οσον αφορα τη διαρκεια, δεν θα ελεγα οτι εχει μεγαλη...Στη δικια μου λιπαρη επιδερμιδα η διαρκεια του φτανει τις 4 ωρες ενω αν τυχει και το φορεσω παραπανω πρεπει να εχω μια πουδρα μαζι μου για να ανανεωσω..Σε διαφορετικη περιπτωση ειναι σα να λιωνει και να φευγει απο το δερμα μου...

Εν τελει δεν με ενθουσιασε και δεν νομιζω να το παρω σε κανονικο μεγεθος...Η τιμη του ειναι γυρω στα 30 ευρω τα 9,5γρ...

2.highlighter- girls meets pearl



Το highlighter αυτο ειναι σε υγρη μορφη και εχει ενα παρα πολυ απαλο ροζ χρωματακι...Δεν ειναι ιδαιτερα εντονο και μπορει να φορεθει και πρωι αλλα και βραδυ...Η διαρκεια του ειναι ικανοποιητικη και δινει μια ομορφη λαμψη στα μαγουλα...Γενικα μου αρεσε σαν Highlighter αλλα νομιζω οτι απο τη benefit προτιμω το High beam παρα αυτο...Οποτε πιστευω οτι θα ξαναπαρω αυτο και οχι το girls meets peals...  

Η τιμη και σε αυτο κυμαινεται γυρω στα 30 ευρω τα 20ml...

3. porefessional



Η εταιρια το χαρακτηριζει ως βαλσαμο για τη μειωση των πορων...Η δικια μου γνωμη ειναι οτι ειναι ενα εξαιρετικο προϊον, απο τα καλυτερα που εχω δοκιμασει για αυτη τη δουλεια...Η επιδερμιδα μου ειναι λιπαρη γεματη πορους και με αυτο το προϊον εχω σωθει...Μειωνει θεαματικα τους πορους και κανει το οποιοδηποτε foundation να στρωνει πιο ευκολα και πιο καλα..Η υφη του ειναι απαλη και καθολου λιπαρη... Τωρα σαν primer για να κραταει περισσοτερο το μακιγιαζ δεν νομιζω οτι μπορει να χρησιμοποιηθει καθως δεν ειδα καμια ιδιαιτερη διαφορα αλλα δν νομιζω οτι το προϊον ειναι σχεδιασμενο και για αυτη τη δουλεια...

Σιγουρα θα το ξανα αγορασω...Μαρεσε πολυ η αποτελεσματικοτητα του...Η τιμη  32 ευρω τα 22 ml..

4.βαση για σκιες και concelear- stay don't stray



Η συγκεκριμενη βαση με διχαζε λιγο...Σιγουρα δεν ειναι ο,τι καλυτερο εχω δοκιμασει αλλα δεν μπορω οτι δεν μου αρεσε καθολου...Η διαρκεια που προσφερει ως βαση για σκιες μπορω να πω οτι ειναι ικανοποιητικη...Εχει τυχει να ειμαι βαμμενη ολη μερα και η σκια να βρισκεται εκει αναλλοιωτη...ΟΜΩΣ νομιζω οτι αλλοιωνει λιγο το χρωμα των σκιων...Δηλαδη ενω μια σκια εχει εξαιρετικη αποδοση αν βαλω τη συγκεκριμενη βαση και απο πανω τη σκια αυτη δεν εχει τοσο εντονη αποδοση μετα...Δεν ξερω πως γινεται αυτο..Αλλα οτι εχει διαρκεια εχει..δεν μπορω να πω..Ως βαση για concelear δεν το εχω δοκιμασει οποτε δεν μπορω να σας πω...

Δεν ειμαι σιγουρη αν θα ξανα αγοραζα αυτη τη βαση αν και μου αρεσε πολυ σαν διαρκεια...Η τιμη της κυμαινεται γυρω στα 20 ευρω...

5.benetint



Eνα προϊον που αγαπησα πραγματικα...Το benetint ειναι ενα προϊον που μπορει να χρησιμποιηθει και στα μαγουλα ως ρουζ και στα χειλη για λαμψη...Μυριζει εξαιρετικα τριανταφυλλο και ειναι αδιαβροχο...Εγω το βαζω το πρωι και το απογευμα στα χειλη ισα ισα να δωσω ενα χρωματακι και λιγο στα μαγουλα και ειμαι οκ..Φαινεται σα να εχω βαζει και ρουζ και ενα ελαφρυ κραγιονακι, κατι σαν Lip balm..Θα μου πειτε, καλα θα παω να παρω ενα προϊον που ειναι ακριβο για να το χρησιμοποιω σαν Lip Balm?? Kαι ομως εκτος απο το γεγονος οτι εχει και δευτερη χρηση σαν ρουζ οπως σαν ειπα, εμενα κανενα προϊον δε μου δινει αυτη την αισθηση στα χειλη της "υγειας" χωρις να εχω να εχω βαλει καποιο κραγιον...Επισης ειναι αδιαβροχο και ετσι εχει την ικανοτητα να μενει και στα χειλη και στα μαγουλα ωρες...

Η τιμη του, γυρω στα 30 ευρω τα 12 ml τιμή που δεν δικαιολογειται αλλα μαλλον θα το ξανα αγορασω..Οταν βεβαια μου τελειωσει αυτο, που δεν το κοβω να γινει συντομα γιατι χρειαζομαι ελαχιστη ποσοτητα...

6.μασκαρα -They're real



Για το τελος σαν αφησα την πολυαγαπημενη μασκαρα, που σας εχω κανει ειδικο ποστ για αυτη εδω...Δεν θα πω πολλα....Τη λατρευω....Εχει μπει μεσα στις τοπ 5 μασκαρα...Δεν υπαρχει περιπτωση να μην την ξανα αγορασω...Θελω παντα να εχω μια τετοια στη συλλογη μου...

H τιμη ειναι στα 25 ευρω...


H τελικη μου εντυπωση σε γενικες γραμμες μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλη..Η τιμη του καθε σετ ανερχεται στα 30 ευρω αλλα με εκπτωση μπορειτε να το βρειτε στα 22...Για μενα αξιζει να δοκιμασετε καποιο σετακι απο αυτα..Εκτος των αλλων εχουν και τελειες συσκευασιες που χαιρεσαι να τις βλεπεις...


Αυτα απο μενα...
Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο προϊον απο αυτα??
Θα επενδυατε σε ενα σετακι απο τη Benefit??
Φιλακιαααα Βασω xxxxx