Sunday, September 8, 2013

ORANGE POWER - 3 ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΨΑ





Γεια σας κοριτσια..Ελπιζω να ειστε ολες καλα...Σημερα θα σας μιλησω για 3 προϊοντα που πραγματικα τα λατρεψα..Δεν περιμενα να ενθουσιαστω τοσο με προϊοντα που κυκλοφορουν σε super market γιατι Τα περισσοτερα που εχω δοκιμασει κανουν απλα μια υποφερτη δουλεια,οχι κατι το συγκλονιστικο..Αυτα τα 3 ομως ηρθαν να με διαψευσουν..Μαλιστα ειναι και τα τρια πορτοκαλι,εξου και ο τιτλος..



Αναζωγονητικο τζελ καθαρισμου - GARNIER τιμη γυρω στα 5 ευρω

Ειχα δοκιμασει παλιοτερα και τον αφρο αλλα δεν ειχα ενθουσιαστει..Οχι οτι δεν κανει δουλεια αλλα εχω ενα κολλημα..Θελω οταν πλενω το προσωπο μου να νιωθω το υγρο πανω του γιατι ετσι πιστευω οτι γινεται καλυτερη δουλεια..Το τζελ αυτο λοιπον καθαριζει σε βαθος την επιδερμιδα χωρις να την ξηραινει..Ειναι καταλληλο για δερματα με ατελειες οπως το δικο μου και δεν ερεθιζει καθολου τα σπυρακια..Εχει ενα φοβερο αρωμα εσπεριδοειδων που με εχει ξετρελανει..Το χρησιμοποιω κυριως το πρωι,γιατι το βραδυ θελω κατι πιο εντονο, και μου φτιαχνει τη μερα..Με ξυπναει και με αναζωογονει..Τωρα αν κανει δουλεια με τις ηδη υπαρχουσες ατελειες δεν μπορω να σας πω καθως δεν εχω παρατηρησει καμια τρελη διαφορα..Ομως μπορω να πω οτι οσο καιρο το χρησιμοποιω εχω σταματησει να βγαζω καινουρια σπυρακια..Αυτο το εχουν παρατηρησει και αλλες κοπελες, οποτε μαλλον ισχυει..Θα σας προτεινα να δοκιμασετε και τον αφρο...Ειπαμε εγω εχω κολλημα οχι εσεις..Η τιμη του ειναι ιδιαιτερα προσιτη ποσο μαλλον αν σκεφτει κανεις οτι τα σουπερ μαρκετ κανουν συχνα προσφορες σε προϊοντα της Garnier.




   IDEAL GLOW, αισθησιακο λαδι καθαρισμου - L'OREAL τιμη γυρω στα 6-7 ευρω

Tι να πει κανεις για αυτο το λαδακι..Το πρωτο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι οτι ειναι μαγικο..Το εφαρμοζετε σε στεγνο προσωπο και στα ματια και το μακιγιαζ εξαφανιζεται...Τι, δεν με πιστευετε?? Πραγματικα  εφαρμοζετε πανω στο προσωπο το λαδακι,πλενετε το προσωπο σας και αυτο ειναι πεντακαθαρο, ειναι σαν να ρουφαει το make up..Τωρα που παει ολο αυτο δεν ξερω.Οσον αφορα τα ματια,το εχω δοκιμασει και με αδιαβροχη μασκαρα και οντως την αφαιρει χωρις αυτο το ενοχλητικο τριψιμο..Παρολο που ειναι λαδακι ειναι καταλληλο και για λιπαρες επιδερμιδες αφου δν αφηνει καμια αισθηση λιπαροτητας..Αντιθετα αφηνει το προσωπο καθαρο και ενυδατωμενο...Το αγαπω αυτο το προϊον..Πιστευω ειναι ο,τι καλυτερο εχει βγαλει η L'OREAL τα τελευταια χρονια...Και το καλυτερο?? Το βρισκετε παντου...



Ορος Goodbye Damage κατα της ψαλιδας - GARNIER FRUCTIS τιμη 6 ευρω

Να πω την αληθεια, ποτε δεν συμπαθησα τα προϊοντα Fructis...Εχω δοκιμασει πολλα προϊοντα, απο σαμπουαν, μασκες, λακ και ολα ηταν απο μετρια εως αδιαφορα..Αυτος ο ορος ομως ειναι καταπληκτικος...Τον δοκιμασα σε ενα δειγματακι και ενθουσιαστηκα τοσο πολυ που την επομενη μερα ετρεξα να τον παρω...Κανει αυτο ακριβως που υποσχεται..Θωρακιζει την ψαλιδα και δεν ειναι τοσο αισθητη..Η υφη του ειναι σχετικα παχυρευστη.Στην αρχη κολλαει αλλα μετα αφηνει μια ωραια αισθηση και το πιο βασικο δεν βαραινει καθολου τα μαλλια.Επισης μυριζει θαυμασια,φρουτενια και η μυρωδια μπορω να πω οτι κραταει στα μαλλια..Πολλες φορες τον βαζω πριν το πιστολακι και τα μαλλια μου ισιωνουν με ενα περασμα..Πηρα να δοκιμασω και την μασκα της ιδιας σειρας και αν ειναι και αυτη τοσο καλη οσο αυτος ο ορος θα παρω και το σαμπουαν και το conditioner..Κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο προϊον που κυκλοφορει στα σουπερ μαρκετ, κατα της ψαλιδας..


Αυτα ηταν τα προϊοντα που λατρεψα...Και τα τρια οικονομικα και μπορειτε να τα βρειτε σε ολα τα σουπερ μαρκετ...Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα? Αν οχι θα δοκιμαζατε?? Φιλακιαααα